Pas: persoonlijk alarm smart hub (met sim / 4g)

Dit product kan niet gekocht worden
€ 38,00
incl. BTW
Ledenprijs: € 29,00
  • Productinformatie

    Ben je vaak alleen thuis, loop je het risico om te vallen of onwel te worden of heb je nood aan extra veiligheid?

    Dan is het persoonlijk alarm ideaal voor jou, voor in en rond de woning.

    In geval van nood sla je alarm met één druk op de knop van het zendertje dat je om je hals of pols draagt,

    Het alarmtoestel in je woning vangt het noodsignaal op en brengt je meteen in contact met een medewerker van de zorgcentrale. Die vraagt je of alles in orde is via de spreek-luisterverbinding.

    • Als dat niet zo is of als je niet antwoordt, belt de medewerker een van de contactpersonen wiens gegevens je vooraf doorgaf. Jouw contactpersoon komt dan langs en doet het nodige. 
    • Zijn je contactpersonen niet bereikbaar, kan de zorgcentrale de hulpdiensten (politie of dienst 112) contacteren zodat in ernstige situaties hulp geboden wordt. 

    De zorgcentrale beantwoordt je oproep dag en nacht.

    • Hou je zender aan in bad of onder de douche, want hij is waterdicht. 
    • Het persoonlijk alarm werkt in een straal van ongeveer vijftig meter rond de woning. 
    • Samenwonend? Het is mogelijk om meerdere zenders te gebruiken.

    Voor dit type persoonlijk alarm heb je geen vaste telefoonstekker nodig. Het toestel heeft een geintegreerde SIM kaart of Internet verbinding.

    De maandprijs is inclusief de huur van het PAS-toestel, de zender, de SIM kaart inclusief verbruikskost en 24/7 dienstverlening van de zorgcentrale alsook technische interventie bij mankementen. 

    Voor de plaatsing en activatie van een persoonlijk alarm (voor in en rond de woning) betaal je éénmalig 60 euro, aangevuld met een WAARBORG van 75€ (leden Solidaris) voor het smart hub PAS-toestel.

    Voorwaarden:

    • Een beroep kunnen doen op minimaal drie personen die de zorgcentrale kan contacteren in geval van nood. Deze contactpersonen:
      • hebben toegang tot je woning;
      • zijn telefonisch bereikbaar;
      • kunnen bij een noodoproep snel ter plaatse zijn (bij voorkeur binnen het kwartier). 
    • Minimaal twee contactpersonen wonen op een verschillend adres.
    • Voor het persoonlijk alarm: beschikken over een telefoonabonnement (vaste aansluiting of SIM-kaart met geactiveerd abonnement).
    AANVRAAG PERSOONLIJK ALARM: AFSPRAAK VOOR INSTALLATIE AAN HUIS:

    Vul bijgevoegd aanvraagformulier (+ domicilieringsopdracht) volledig in en bezorg dit aan onze centrale dienst. (per post, via een winkelpunt of per e-mail naar info@zorgbaar.be)

    Na ontvangst van deze correct ingevulde formulieren, doen wij de communicatie naar onze technieker en zorgcentrale. U wordt binnen de 10 dagen gecontacteerd voor een installatie en indienststelling aan huis. Na de installatie en indienststelling aan huis ontvangt u een factuur voor 'installatie' alsook een 'waarborg' voor het toestel.

    Voor de betaling (kwartaalfactuur) van de huur kunt u gebruik maken van de domicilieringsopdracht. Op die manier wordt elke betaling zorgvuldig uitgevoerd zodat de dienstverlening gegarandeerd blijft.

     

    Lees meer
  • Stel een vraag